torsdag 19. september 2013

Alternativ bruk av møbler.

Har lyst til å vise alternativ bruk av et møbel.
Jeg synes det er veldig gøy, å finne nye bruksområder til gamle møbler.


Vi har en slagbenk som tv-bord.
Denne har vært med oss i 7 år nå. og vi kommer ikke til å bytte den ut.
Kunne ha kvittet meg med lednings-spaghettien ved å bore hull i ryggen på slagbenken.
Men slik "vandalisme" driver ikke vi med, så da får man heller tåle litt ledninger ut på siden.
Greit å kunne bruke den som slagbenk igjen også hvis det skulle bli aktuelt.
 Veldig greit med masse oppbevaringsplass under.
På denne kan selve frontveggen dras ut. 


Synes den slitte overflaten på den er så fin og varm i fargen.
Jeg oppbevarer filleryer som ikke er i bruk nedi denne. 
Dessuten er det fint å kunne ha litt plass til å dekorere ved siden av tv\n.


Fine detaljer på slike gamle møbler.
Og som dere ser, vi har "furuhelvete" på veggene enda. 
Må faktisk innrømme at jeg liker panelen i stua jeg.


Liker at et møbel har slitasje som vitner om år med hard bruk.
Denne slagbenken har sikkert gjort nytte både som sitteplass ved kjøkkenbordet,
 og som soveplass på natta.


En gammel lampefot som jeg fant på låven vår, har fått nytt liv hos oss.
Har tredd opp igjen ledning og satt på ny lampeholder.
Skjermen har jeg funnet på en bruktbutiikk.
Ikke mye nytt her nei.
Ha en fin kveld.

1 kommentar:

  1. så flot ide!! den var jo kjempefin :) godt dere ikke har borret hull i den.. :)

    SvarSlett