mandag 23. september 2013

En bitteliten makeover.

Jeg skrev i går at jeg skulle komme med en liten DIM i dag.
Ikke store greiene, men forandring til det bedre synes jeg.


Har vist dette, som egentlig var en ødelagt kalender i ett tidligere innlegg.
Da var den rosa, se her.


Jeg liker farger, men akkurat denne gjorde seg bedre i hvitt synes jeg.
Dessuten kan den nå brukes til noe.


Har bare føyket over den med hvit spraymaling fra Europris. 
Billig og helt greit.
¤¤¤
Med det samme jeg var igang med sprayboksen var det ett par andre ting
 som også fikk en omgang med hvit maling.


Dette fatet er ikke gammelt, men hadde en slitt rosa patinering fra før.
Hadde det vært riktig gammelt hadde jeg aldri malt det!!!
Hadde ikke noe før bilde, men det ble fint i hvitt.
¤¤¤
Det siste som ble fornyet i denne omgang var et brett i mørkebrunt tre,
med beige fliser med blomster på.
Har heller ikke her noe før bilde desverre. 
(Hadde det før, men ryddet i bildene på pc\n og da slettet jeg det.)


Dette ble også veldig mye bedre i hvitt. 
Måtte riktignok sprayes i tre omganger for å dekke den mørke trefargen på kanten og for å 
skjule blomstene på de beige flisene.
Men det var det jammen verdt, for nå vil det bli brukt.


Hvitt og naturfarger er jammen ganske dekorativt sammen.
Have a nice day everyone.

1 kommentar:

  1. flott å kunne gjøre en rask forandring med litt spray :)

    SvarSlett