tirsdag 10. september 2013

En liten høstvandring.

Har vært på en liten høstvandring i dag med kamera.
Du verden så mye det er å ta bilde av, 
bare man tenker over det.



Har ikke hatt så god tid på mange år.
Kroppen har streika og den berømte veggen har kommet litt vel nær.
Legen har gitt meg hjemmelekse, det er å gå turer og bare kose meg å tenke på meg selv.
Det skal jeg gjøre og så skal jeg dele litt av det jeg ser med dere.
Så får det være nok med helseprat.



Denne lille bien inne i solsikken som har frødd seg selv i kornåkern hos oss
var jo bare så søt da. 
En flittig liten arbeider som sanker pollen til honningen som skal være vinterforrådet deres.
Vi mennesker lagrer vel litt selv til vinteren nå om dagen.
Safting og sylting og for min egen del sopplukking.



Skurtreskeren kom nå rett etter at jeg fikk tatt dette bildet av solsikken i kornåkern.
Så da var kornet også sanket inn.
Ha en fin kveld.



2 kommentarer:

  1. tusen takk for hyggelig kommentar hos meg... Jeg veit bare om en blogger til fra Hadeland, så moro det blir flere av oss :)
    Har trua på at denna bloggen blir et bra bidrag. Moro med brukt og gjenbruk, man må bare ha litt fantasi og litt tid. Legger deg til som følger jeg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei igjen. Hyggelig at du har tro på bloggen min. Det er veldig morro når man har kommet igang. Supert at du har lagt meg til på lista di. Høsthilsen fra Marit.

      Slett