tirsdag 24. september 2013

Gult er kult.

Har lekt meg litt i yttergangen min idag.
Her har jeg et gammelt skap som jeg har malt med gul bengalakk.
Mannen min trodde jeg hadde klikka seriøst da jeg viste han fargen.
Men resultatet ble selvsagt :Gult er kult!
Begynner å bli mange år siden dette skapet ble gult nå, så det er litt slitt oppå.
Men tenk å finne ett så smalt skap da, det passer jo perfekt i en slik liten gang.
Husker at jeg var helt i hundre da jeg fikk kjøpt det på en bruktbutikk.


Som dere ser er jeg IKKE redd for å blande stiler.
Speilet er gammelt og gustaviansk.
En venn av oss som har drevet som antikvitetshandler har restaurert det.
Noe av topp-pynten hadde brukket.
Kjøkkenbokser kan godt stå i gangen hos meg, ingen problem.
Gamle bilder fra Oslo passer også fint synes jeg.
Litt av en pangstart å komme inn til meg, he he.


Jeg digger virkelig gulfarge. Man blir så glad av den.


Bruker sikringsholdere i porselen fra gamle sikringsskap som lysestaker.
Sånne ting synes jeg er kult.
Da har dere sett litt av gangen min. 
Så får vi se hva morgendagen bringer ut på bloggen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar