onsdag 11. september 2013

I det rustikke hjørnet.

I dag har jeg lyst til å vise dere noen bilder fra det rustikke hjørnet mitt.
Jeg liker gamle møbler med gamle farger.
Har faktisk begynt å samle på fargekodene til disse gamle møblene.



Den gamle kjøkkenblåe fargen er så fin.
Dette er et bilde fra fjøsgangen min hvor jeg har min "lekestue".
Her koser jeg meg med å dekorere og ta bilder, 
så det blir nok ikke de siste bildene herfra.



Det lille gamle skapet hadde jeg i min lekestue da jeg var barn.
Har alltid hatt en forkjærlighet for det, 
Nå er det jo faktisk helt moderne.



Ønsker alle en fin dag.
Skal en tur på Bruktbutikken jeg nå...
Det er alltid like morsomt.
Kanskje blir det et funn å dele med dere på bloggen.

2 kommentarer:

  1. oii for noen lekre møbler og ting. :)
    Sansen for den type stil, selvom jeg ikke har så mye av dette hjemme.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for komplimenten. Kommer flere bilder fra fjøsgangen min etterhvert.
      Vennlig hilsen Marit

      Slett