søndag 29. september 2013

Litt bling på søndagskvelden.

Fikk lyst til å være litt vill og gal i går.
Jeg er ikke den man ser med neglelakk særlig ofte,
men igår fikk jeg lyst til å slå til da jeg skulle på krepselag.
Gikk til anskaffelse av gul neglelakk.
Jepp, du leste riktig, GUL!!!
Jeg synes jo gult er kult så da ble det, det.


Men jeg måtte feige ut å feie på ett toppstrøk med gull-glitter lakk gitt.
Bare den gule ble litt vel gul og kul.
Med glitter på toppen ble det sånn passe vilt. He he.


Her er resultatet.
Ikke noe jeg skal gå med hver dag, men artig for en kveld.
Neglelakken sitter fortsatt på, så det er litt bling i kveld også.
Neglelakk er liksom noe en kan leke seg litt med.
Den kan fjernes når det passer,
og skiftes ut etter humør og stemning.
En super løsning for oss som liker litt pynt inimellom,
eller hver dag for den saks skyld.

Håper du stikker innom bloggen min igjen.
Legg gjerne igjen en liten kommentar, det setter jeg pris på.






1 kommentar:

  1. Er ikke noe flink til å pynte meg selv på den måten.
    Prøver av og til, men er så lite flink til å la det blir
    på neglene, og da er det ikke fint.
    Syns neglene dine var skikkelig stilige.
    Klem fra meg :)

    SvarSlett