torsdag 26. september 2013

Lue og votter må fram.

Nå begynner det å bli kaldt, skikkelig høstvær.
Så i går fant jeg fram votter og lue.
Viktig å ikke fryse på ørene og hendene nå.


Man får prøve å holde forkjølelsene langt unna.
Fort gjort å gå på en smell i den kalde og klare høstlufta.
Ull er det beste, så nå har topplua mi kommet på!
¤¤¤
Jeg har ikke strikket tingene selv, er ikke så god på mønster...
Jeg har funnet lua på et loppemarked.
Den hadde jeg lagt i en plastpose i fryseren i fjor høst,
 for å ta knekken på eventuelle lus.
Så glemte jeg den der til jeg rydda i fryseren i våres.
(He he, litt typisk meg.)
Men jeg er ihvertfall sikker på at det ikke bor noen lus i den nå!!!
Har selvsagt også vasket den før jeg tok den i bruk.
Vottene har jeg kjøpt på en bruktbutikk.


Så kle på dere godt i høstlufta og hold 
baseluskene borte.
Ha en fin ettermiddag og kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar