tirsdag 17. september 2013

Romantisk.

Høsten har festet taket skikkelig nå.
Litt hustrig er det ute, faktisk litt huskaldt i dag.
Da fikk jeg lyst til å vise noen bilder fra fjøsgangen min.
Lekte meg litt der en dag.
Synes disse bildene varmer på en høstdag.

Litt høstmørk stemning, som lyses opp av lykten. 

Her har jeg brukt en av isbøttene mine i krystall, som lysglass igjen. 

Norgesglass duger også som lysglass. 

Synes sandkakeformer med ulike former er fine som dekorasjon.

Jeg elsker sølvplett og har så masse at jeg måtte legge ut noe på Finn.
Var derfor jeg tok disse bildene.
Men tror vel ikke selv på at jeg går forbi noe plett neste gang jeg er på ett loppemarked.
Jeg liker litt "bling" i interiøret.
Blir en liten kontrast mot det litt bondske preget jeg har i huset.
Ha en god dag alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar