onsdag 18. september 2013

Sopptur uten sopp.

På søndag var jeg på en liten skogtur.
Tenkte å se etter litt sopp, men det ble ingen fangst.

Dette var den eneste brukbare jeg så og da fikk den stå.
Plukket den bare med fotoapparatet.
Har ikke hatt hellet med soppturene denne høsten.
Tror sommeren har vært for tørr, så kantarellstedene mine
har ikke vært gavmilde denne høsten.
Savner å kunne steke en skikkelig sopp-panne.
Det hører høsten til.


Stemningsbilde fra ett lite tjern jeg er så heldig å bo rett i nærheten av.
Her er det så vakkert.
Skal ta flere bilder herfra og vise siden. 
Er liksom helt magisk her når høstfargene gnistrer.
Det gjør de om ikke lenge.
På høsten tar liksom naturen på seg festdrakten, 
før den hviler under vinterdynen sin.


1 kommentar:

  1. Hei på deg
    Så kjekt du har startet opp med blogg :-):-)og kjekt du stakk innom meg :-)
    Ser du har samme gleden av å finne lopper som jeg :-):-)
    Ha en fin dag!

    Bente

    SvarSlett