lørdag 28. september 2013

Ut på tur.

Da er det høstferie på gang, og hva skal man da finne på?
Her i huset tror jeg det blir endel turer i skog og mark.
Vi bor jo midt i denne herligheta og må bruke den.
Høsten innbyr til så mange fine øyeblikk.
Kald klar luft, fine farger, friske lukter, innhøsting osv osv.
Høsten byr på mange gode opplevelser rett og slett.
Vil dele noen bilder jeg allerede har tatt i høst.

" FINE FARGER"

"INNHØSTING"


 "HERLIGE LUKTER"

"GODE OPPLEVELSER"

"KALD KLAR LUFT"

Dessuten kom jeg over et sitat av Søren Kirkegaard her om dagen:
"Tab for alt ikke lysten til å gå. 
Jeg går mig hver dag det daglige velbefinnende til, 
og går fra enhver sygdom.
Jeg har gået mig mine tanker til, og jeg kender ingen tanke så tung at man ikke kan gå fra den.
Når man således bliver ved at gå, så går det nok."

Det er mye sant i dette.
Så på med skoa og ut i naturen.
Ha en super lørdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar