torsdag 5. september 2013

Velkommen til min blogg.

VELKOMMEN TIL MIN BLOGG.

Jeg ønsker deg velkommen til min blogg. Denne har jeg brukt lang tid på å tørre å starte opp.
 Mange tanker om å starte en blogg har gått igjennom hodet mitt i lang tid.
 De fleste har vært bekymringer for om jeg kan klare dette. 
Alle de bloggene jeg har sett er så fine og proffe med de lekreste bildene osv.
 Selv kan jeg ikke noe om fotografering, jeg kan ikke mye om det å skrive for flere enn meg selv,
 og jeg er ikke bevandret i sosiale medier etc. 
Hjelp hvordan skal dette gå?
Ja det får vi vel se da. 
Nå er tiden inne for å hoppe i det og bare gjøre det. Det er jo hverken vondt eller farlig.
 Jeg brenner for gjenbruk av alle slags ting og vil i hovedsak skrive om dette,
 og legge ut bilder av skattene jeg bringer i hus. 
De som kjenner meg vet at jeg elsker loppemarkeder og bruktbutikker,
 og at jeg oppsøker slike steder så ofte jeg har mulighet.
Det jeg synes er ekstra morsomt er å finne nye bruksområder for ting, slik at de kan få en renesanse i interiøret hjemme i huset vårt. Gammelt kjøkkenutstyr er noe av det fineste jeg vet om. 
Det har jeg prøvd å vise med bildene i dette inlegget.
Håper noen flere enn meg kan ha glede av bloggen etterhvert.
 Jeg blir kjempeglad om noen vil legge igjen en kommentar dersom de dumper innom.
Både ros og ris tas imot med takk.
Ha en fin kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar