onsdag 2. oktober 2013

Bruktfunn.

Noen ganger er det ålreit.
Det var det når jeg var på den lokale bruktbutikken en dag sist uke.
Trodde ikke mine egne øyne da jeg så denne
gamle vakre jugend-duken til kun kr 250,-
Den måtte jeg bare ha...
Jeg er veldig svak for håndarbeid og interiør i disse gamle bonde-fargene.


Har dekket på i litt bonde-stil her, det liker jeg.
Duken har den brede broderte kanten rundt det hele.
Nydelig burgunderrødt ullstoff med ullbroderier.i grønt rundt.
Dere kan tro jeg synes det var ålreit at jeg tok turen innom den dagen.


Her har jeg tatt bilde av kanten så dere kan få se den nydelige mønsterborden.
Duken passer jo perfekt nå som det er høsten.
Det blir liksom så lunt med den på bordet.
Fortsatt god høstferie til dere.


2 kommentarer:

  1. For en flott duk.
    Ja det hender en virkelig kan være heldig.
    Ha en herlig oktoberdag :)

    SvarSlett
  2. Flott duk - litt av et kupp! :-)
    Tusen takk for besøk o kommentar på bloggen min - jeg følger deg videre.
    Ha en fin dag!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett