mandag 7. oktober 2013

DIY lysfatene er ferdige.

Jippi, lysfatene er ferdig tørket.
Da er det bare å få på noen stearinlys å se på resultatet.
Ble ganske fornøyd jeg.


Glemte å skrive i det forrige innlegget at på dette minste brettet brukte jeg bare kromspray.
Synes det ble ganske fint jeg.


Ble godt fornøyd med det største også,
men er litt usikker på om jeg skal føyke over med litt mer kromspray.
Slik at det blir litt mer sølv-aktig finish på det.
Hvis noen har en mening om dette tar jeg gjerne imot kommentarer på det.


Skal det på litt mer kromspray, eller skal det være som det er?
That\s the big question tonight...
Det fine er iallefall at man enkelt kan gjøre om igjen resultatet hvis man ikke blir fornøyd.
Finnes jo mange farger å få på sprayboks.
Ha en trivelig kveld.

3 kommentarer:

  1. Så fint fatet ble - trur jeg ville venta litt med kromsprayen...
    Som du sier - fort gjort å spraye over :)

    Klem fra Inger

    SvarSlett
  2. Kjempefine lysfat :)) Morsomt med slik makeover :))

    Klem fra meg ♥

    SvarSlett
  3. Syntes det er fint nå :) Smart og moro med gjenbruk :)

    God helg

    Klem Monica

    SvarSlett