mandag 7. oktober 2013

DIY Nye lysfat.

Jeg er så glad i å arrangere ting og lys på ulike fat.
I sommer kjøpte jeg meg to metallbrett med håndtak, 
som jeg tenkte å spraye med tiden.
Den tiden var i dag.
Fatene er helt like, men har ulik størrelse.


Som du ser, ikke veldig fine, men med potensiale.
Klesstativet er fint som understell ved spraying av flate ting.
Det er god ventilasjon rundt det hele kan man si.


Det største sprayet jeg først med hvitt, så tok jeg kromspray og sprayet over.
Denne gangen holdt jeg sprayboksen litt på avstand.
Håpet å få litt ujevn og uvøren sølveffekt.


På dette bildet ser man effekten, men kromsprayen ser sort ut her.
Gleder meg til å se brettet i kveld med lys og stasj på.
Håper det ser bedre ut da.


Her ser du effekten litt bedre, slik det egentlig ser ut.


Man ser godt forskjell på de to overflatene når fatene ligger ved siden av hverandre.


Skal prøve meg med litt pynt på dem i kveld.
Tålmodigheten min tilsier at det skulle vært prøvd med en gang,
men de må jo tørke... 
Dere skal få se resultatet i kveld, eller i morgen.
Ha en fin dag.

2 kommentarer:

  1. Det var noen flotte fat. Blir nok skikkelig koselige
    som lysfat. kom på at jeg så noen stygge fat på loppa
    i dag. Kanskje jeg skal spraye de.
    Ha en herlig dag :)

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min, det er trivelig med nye lesere.
    Smart å bruke tørkestativet som underlag, det har jeg ikke tenkt på! (",)

    SvarSlett