fredag 11. oktober 2013

En liten fredagshilsen med bruktfunn.

Vil ønske alle en god fredagskveld,
med noen bilder av mitt "nyeste" bruktfunn.


Jeg veit det, jeg er mer enn gjennomsnittlig glad i lysfat, og lysestaker i ulike varianter.
Men noe må man få lov å være avhengig av da.
Oisann!!! Dette satte igang tankevirksomheten gitt.
Må nok komme med en selverkjennelse her, tror det er på sin plass...
"Er vel muligheter for at jeg er avhengig av ett par ting til også kanskje, 
hvis jeg tenker meg veldig godt om...
Eller jeg behøver ikke tenke så lenge heller faktisk. 
Lista blir faktisk lang. 
Men lysestaker og fat er ihvertfall ikke skadelig eller fetende for å si det sånn. He he... 
Var et par ting på lista jeg kom på som var både skadelig og fetende faktisk,
 bør kanskje tenke litt på dem...., 
men ikke nå på selveste fredagskvelden .
Det er jo blitt kosedag nr 1 i uka."


Bruktfunnet denne gangen er dette plett, eller metallfatet.
Det er gigantisk og jeg fant det på den lokale bruktsjappa.
Har aldri sett ett så stort fat i denne utførelsen.
Gleder meg alt til å dekke på juleting på det...


Telysglassene er også nylige bruktkjøp
Kobberlysestakene har kommet ut fra soverommet faktisk.


Jeg liker godt gyldne farger, det skinner så fint i det, i lysskjæret fra levende lys.
Kan vel si at en av tingene på lista med avhengigheter er; litt BLING i interiøret.
Må være litt glam på noe av det jeg omgir meg med.


Disse høstfargene er så lune og fine.


Da må du ha en riktig god fredagskveld.
Kos deg med The Voice eller hva du måtte ha på programmet.
I morgen skal jeg vise dere litt av "lageret" mitt med stashet jeg er avhengig av,
og hvor lett tilgjengelig jeg faktisk har det.
Kjekt å kunne pynte litt fort veit du...
Kan være ett tips til flere som liker sånt dilldall som meg.
Så følg med i morgen..... som de sier i The Julekalender.

2 kommentarer:

  1. god fredag til deg også. Fatet var knall fint.

    SvarSlett
  2. Likte det fatet. Kjempefint.
    Har heller ikke sett så stort slikt fat.
    Ønsker deg ei flott helg :)

    SvarSlett