fredag 25. oktober 2013

Engler på en kvist.

Kom meg ut for å finne en kvist eller grein til englene mine.
Behøvde ikke å gå langt, bor jo midt i skogen.


Her er englene kommet opp på greina.


De blir ganske dekorative og unike hver og en.
Er ikke den stødigste på labben når det gjelder pynting, men det synes jeg ikke gjør noe.
Englene får noen skavanker akkurat som oss mennesker.
Man trenger ikke være perfekt.


Tok det jeg hadde for hånden og satte kvistene i den grønne emaljebøtta.
Hadde sikkert vært mer stilig med noe i hvitt.
Tror også at jeg skal spraye greina med litt hvitt til jul.
Har ikke tenkt å ha disse framme enda.


Engledame med krøllete hår.


Håper dette kan gi inspirasjon til flere.
Det var utrolig gøy å sitte å pusle med klipping og liming igjen.
Kos dere folkens.
Nå er det helg igjen.

3 kommentarer:

  1. Så fine disse ble.
    Og engler trenger ikke bare være framm til jul.

    God helg.
    Klem Inger

    SvarSlett
  2. Dette var inspirerende og flott innlegg :)
    Englene var kjempesøte,kreativ du er :)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Enkel og fin pynt! (",) Fortsatt god helg.

    SvarSlett