tirsdag 1. oktober 2013

Frokost på benkelemmen.

Hei og god tirsdagsmorgen.
Her er det frokost på benkelemmen.
Som sagt før, så er jeg en nostalgiker og frokost på benkelemmen
er godt materiale for en sådann.


Må innrømme at dette ikke skjer særlig ofte.
Men desto mer trivelig er det når man gjør det.
Melkemugga er et bruktfunn og melkeglasset har jeg funnet på loppemarked.


Hadde bestemt meg for en nostalgisk frokost i dag og prøvde meg først med maten på ei gammel spekefjøl.
Hyggelig dette også, men det var altså benkelemmen som vant i dag.



2 kommentarer:

  1. Ser godt ut. Og for en koselig kjøkkenbenk du har.
    Her er jeg ikke kommet så langt som til frokosten enda.
    Men det er ikke lenge før kjenner jeg.
    En riktig god høstdag til deg :)

    SvarSlett
  2. Ååå,så kos Marit :))
    Jeg har en likedan mugge ♥ Jeg har arvet den og tanten min brukte den til å vanne blomstrene sine:))
    Fin dag til deg!

    Klem Bente

    SvarSlett