mandag 28. oktober 2013

Gammeldags.

Jeg er en nostalgiker og liker det gammeldagse.
Bondemøbler er jeg veldig svak for.
Mannen min liker også det heldigvis.
Her kommer et par små drypp med nostalgi fra heimen vår.


Liten krok med pynt i skatollet.
Gamle postkort i rammer synes jeg er sjarmerende og jeg har en del av dem...
Dessuten er jeg veldig glad i både kobber og messing.
Det er metaller som gir varme til interiøret.
Skal prøve å få tatt noen gode bilder av det etter hvert.


Gamle stoler er jeg også veldig svak for.
Denne kommer fra gården jeg er oppvokst på.
Den har så fin farge i treverket synes jeg.
Så fin patina som disse gamle møblene har er umulig å gjenskape.
Det er alderen som gjør de så sjarmerende.

Ønsker alle en god uke.

3 kommentarer:

  1. De rammene var flotte.
    Er nok ikke helt i den bonderomantiske stilen.
    Men det kan være flott hos noen. Syns det er flott at
    det er noen, som deg, som tar vare på slike ting.
    Det er viktig.
    Ha en herlig dag :)

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig melding på bloggen min. Har sett litt inne hos deg også og kommer gjerne tilbake :) Legger meg til som følger :)

    Mvh
    Cecilie

    SvarSlett
  3. så lunt og koselig det ser ut hos deg ...jeg elsker gamle stoler, og har en i samme utførelse stående på rommet :-)

    klem tone

    SvarSlett