lørdag 26. oktober 2013

"Gjenbruk" av den siste høstblomsten.

Vil bare ønske alle en god lørdag.
Vil gjøre det med siste rest av høstblomsten som har prydet trappa vår.
Den hadde liksom gjort sitt nå...
Klippet imidlertid av noen av de blomstene som fortsatt var pene.
De fikk lov å bli med inn og pryde den gamle benken som jeg er så glad i.




Laget noen små engler også da jeg var igang her om dagen.
Skal kjøpe noen blomsterpinner i dag og lage noen engler og reinsdyr som kan pryde blomsterpottene i jula.
Idéene bobler over noen ganger...


De store englene er fortsatt på plass.
Synes de er litt søte og jammen skal de få lov å være med en stund fremover.
Klarer ikke å spare de til jul jeg gitt.
Kos dere på lørdagskvelden.

4 kommentarer:

  1. Er det georginer du har hatt helt til nå? I så fall er det imponerende.
    Men fine er de uansett hva det er.

    :) Inger

    SvarSlett
    Svar
    1. Neida det er bare en sånn kulerund krysantemum.
      Får ikke til Georginer jeg. Men skulle ønske at jeg gjorde det.
      De er jo kjempefine.
      Vennlig hilsen Marit

      Slett
    2. Neida det er bare en sånn kulerund krysantemum.
      Får ikke til Georginer jeg. Men skulle ønske at jeg gjorde det.
      De er jo kjempefine.
      Vennlig hilsen Marit

      Slett
  2. Hei igjen.
    Du lurte på beina jeg har på skapet - de er kjøpt hos Irina med bloggen All of Irina.
    De er bare så fine, og jeg håper virkelig at jeg finner igjen de to siste - hvis ikke må jeg vel kjøpe noen nye.

    Klem

    SvarSlett