tirsdag 22. oktober 2013

Grønn tirsdag.

I dag er det en grønn tirsdag.
Skal ta for meg en farge hver dag denne uka.
Synes det var en liten utfordring for meg.
Håper dere har lyst til å følge med.


Tallerkenhylle i lys grønn nydelig farge.
Helt riktig slitasje har den også.
Husbonden har kjøpt denne på loppemarked.
Ikke ofte han gidder være med på det, men som man ser han finner gull han også!!!


Grønn kaffeboks og det gamle grønne sukker og fløtesettet som jeg er så glad i.
Jeg bruker sukkerkoppen til telys. Fløtemuggen er bare til pynt. 
Metallet er litt rustent rundt kanten på settet, men jeg liker det allikevel.


En fin grønn stålrørsstol.
Den mintgrønne fargen gjør stolen både søt og sjarmerende. 


En god gammel grønn kakeboks.


Tre grønne garnkuler er også fine til pynt.


Grønne planter må man ha og det søte fløtesettet har sneket seg med igjen gitt.


En grønn kjøkkenbenk, som jeg var dum nok til å selge. 
Liker denne grønnfargen her veldig godt for tida.


Mitt grønne fruktfat i keramikk.


Til slutt den grønne vekta og kaffeboksen.
Var ikke vanskelig å finne grønne innslag hos meg.
Må vel innrømme at grønt er en liten favoritt akkurat nå.
Ved siden av rødt og gult som alltid er med meg.

Håpet er lysegrønt så ha en fin dag dere.

1 kommentar:

  1. Du har mange flotte ting. Fine blå ting i går,
    og like fine grønne ting i dag.
    Var med på en slik utfordring en gang,
    der vi la ut ting på en angitt farge.
    Var litt morsomt å gå på fargejakt i eget hus.
    Ønsker deg en flott onsdag :)

    SvarSlett