torsdag 31. oktober 2013

Halloween.

Mulighet for mystiske og skumle besøk i dag vil jeg tro.
Har allerede fanget opp ett skummelt fenomen med kamera i dag.
Var tidlig oppe og så denne damen som for forbi i stor fart i grålysningen.
Derav dårlig bildekvalitet!


Kanskje hun var på veg til Bloksberg på Halloween-seminar?


Magisk og litt skummel stemning rett utenfor stueveggen vår tidligere i høst.
Får heller bidra med noen "mystiske" bilder fra naturen i dag jeg.
Har ikke tatt skikken med Halloween-feiring helt inn til meg.
Derfor har jeg ikke noe fint pyntet inngangsparti eller lignende å vise fram.
Men for all del godis ER kjøpt inn, så det blir KNASK her hvis noen stikker innom.


Nakne løvtrær mot en litt mørk himmel er også noe som passer til dagens skumle tema.


Hva gjemmer den mørke granskogen.
Hekser og skumle trollmenn?
Lett å la fantasien løpe av med seg i skumringstimen.
Jeg for min del er IKKE mørkredd og synes det er en veldig fin tid på dagen å gå tur i...
Ha en spennende og mystisk dag dere!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar