lørdag 12. oktober 2013

Hurtig tilgang på pynt!!!

Ja jeg lovte dere en titt inn i mitt minilager av stash i hverdagen
Jeg er jo så glad i lysestaker, og har ett arsenal av disse lett tilgjengelig.
Se bare her...


Sukkertøy for øyet, etter min mening.


Ikke så veldig avansert "lager", men ett dekorativt ett.
Jeg kjøper ofte med meg telysestaker på loppemarkeder og lagrer dem i denne kurven.
Da har jeg de lett tilgjengelig og i ulike farger og fasonger.


Det sniker seg noen engler og annen småpynt innimellom også.
Hender jo det trengs også...


Jeg bruker jo ikke bare telysestaker heller foresten.
Sukkerkopper og fløtemugger og pene kopper er også kjempefine til telys.
Så dette er altså minilageret mitt, som står permanent i en krok ved spisebordet.
Da slipper jeg å bruke skapplass på dette, og jeg kan fort "bråpynte" litt.
Jeg er veldig glad i dette lageret.
Ha en fin lørdag.
PS. Jeg har planlagt ett loppemarkedbesøk i dag...


1 kommentar:

  1. Så mange flotte lysholdere. En trenger litt av det i den mørke årstida.
    Lurt å ha de lett tilgjengelig, og dekorativt.
    Her er det jobb, så det blir vel ikke noe loppemarked på meg i dag.
    Ha en flott "loppelørdag" :)

    SvarSlett