fredag 4. oktober 2013

Hustrig høstdag.

I dag har det vært skikkelig høst.
Tungt og grått ute, litt vind og huskaldt.
Da er det godt å ha tørr ved å putte i ovnen.
Det er så koselig når det knitrer i ovnen og det lukter vedfyring.


Fikk inspirasjon til å finne fram strikkepinnene i dag.
Det er veldig sjelden jeg får lyst til det, 
men tror jammen at jeg skal prøve å strikke meg ett lite teppe.
Det finnes jo så mange fine farger å velge i.
Foreløpig har jeg grått, beige og en rosafarge.
Ser ikke bort fra at det kommer flere til, men jeg får starte med det jeg har.
Blir ett slags lappeteppe.


Noe annet som også er koselig på høsten, er å steike vafler.
Så idag ble det en bunke som vi tok til kaffen.
Det smakte fortreffelig med rømme og jordbærsyltetøy.


Ønsker alle en fin helg.



1 kommentar:

  1. Kjenner jeg må legge i ovnen her også snart.
    Er litt kjølig her. Koselig med et strikketøy
    i varmen fra vedovnen.
    Ønsker deg ei riktig god helg :)

    SvarSlett