torsdag 24. oktober 2013

Hvit torsdag.

Tror torsdagen blir hvit.
Her sliter jeg litt, for hos meg er det ikke så mye hvitt i interiøret.
Jeg liker farger og har mest av det.
Men noe hvitt skal jeg vel alltids finne..


Det hvitsprayede trefatet er jeg veldig glad i.


På soverommet har jeg en hvit toalett-kommode.


Den hvite krakken på trappa er også noe jeg er veldig glad i.


En liten hvit kommode som jeg har på soverommet.
Denne kjøpte jeg for kr 50 på en bruktbutikk for mange år siden.
Jeg elsker de gamle porselensknottene på den.


Gammel bestikkurv som vi oppbevarer papirer i.


Her har jeg lekt meg litt med hvit inspirasjon.


Hvitt stativ til å ha tråd på.


Til slutt en liten hvit symfoni.
Hvitt er rent, pent og rolig, så jeg burde sikkert omgi meg med mer av det...
¤¤¤¤
Ha en fredelig hvit torsdag alle sammen.

1 kommentar:

  1. Mange fine hvite ting.
    Er nok glad i hvitt. Liker den roen det gir.
    Men må ha noen fargeklatter innimellom.
    Takk for alle koselige kommentarer du legger igjen hos meg.
    Setter stor pris på det.
    Ønsker deg en riktig god dag :)

    SvarSlett