fredag 18. oktober 2013

Idè til vertinnegave.

Vertinnegaver er koselige å gi bort.
Ofte blir det lys, servietter, en blomst, sjokolade eller noe i den duren.
Men som den loppegjengeren jeg er så har jeg alltid noen lopper på lager til dette formålet også.


Lørdag kveld var jeg bedt til en av mine hyggelige svigerinner på sangkveld.
Utrolig koselig å bli bedt bort.
Da trengte jeg en vertinnegave som var hyggelig å gi bort.
Min svigerinne kjenner meg jo godt og synes gjenbruks-basillen min er morsom.
Derfor spanet jeg i overskuddslageret mitt og fant dette sukker og fløte-settet med fat.
Kjøpte en liten sukulentplante og puttet i sukkerkoppen og puttet ett telys i fløtemugga.
Pakket inn med celofan og knøt på en sløyfe av hampetau.


Vips så hadde jeg en personlig og hyggelig vertinnegave å gi bort.


Så kan hun velge om hun vil bruke settet på denne måten,
eller om hun vil ha det til det sukker og fløte.
Synes dette er koselig å gi bort, og en idè jeg gjerne deler med flere.
Så løp og kjøp på neste loppemarked dere.
God fredag.


3 kommentarer:

  1. For en flott gave.
    Ja den hadde jeg blitt veldig glad for å få
    Et fint tips
    Ha en flott fredag :)

    SvarSlett
  2. Hadde blitt veldig glad for en slik gave :-)

    SvarSlett
  3. Herlig - denne hadde jeg også blitt veldig glad for!
    God helg!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett