lørdag 19. oktober 2013

Innenfra og ut.

Har i høst tatt med kameraet nesten over alt.
Liker å ta bilder og se muligheten for morsomme, søte, fine, spennende osv motiver.
Jeg har ikke noe fint kamera, men det duger for meg.
Synes dette motivet ble ganske fint.
Jeg kaller det innenfra og ut.


Sto her inne i ett rom i låven vår og fotograferte ut gjennom vinduet.
Spennende effekt med mørket inne mot det lyse og fargerike utenfor.

Tenker at sånn er det også noen ganger med oss mennesker.
Vi stenger oss inne i oss selv,
mens verden utenfor bare venter på oss.
Fargene, lyset og livet.

Ble dyp den der, men innimellom er det greit å tenke litt over saker og ting.
Man har godt av å få litt perspektiv på ting innimellom.
Gjennom bildene jeg har tatt i høst har jeg fått en del slike tankevekkere.
Ett bilde kan si deg mer enn du faktisk tenkte da du tok det.
Her så jeg bare det fine grønne bladverket utenfor vinduet og ville forevige det.
Effekten av mørket i rommet jeg sto i, kom som ett pluss.
Ble ett bilde som fikk meg til å tenke at slik som dette er det sikkert mange som føler det.
Man ser alt det fine utenfor seg selv, men kommer ikke ut til det...
Da tenker jeg at jammen er jeg heldig som stort sett kan stå opp om morgenen å se ganske lyst på livet.
Så ta vare på deg selv og kos deg i hverdagen.
Det må du ikke glemme, selv om det er fort gjort i den hektiske timeplanen vi lever etter i dag.

Nyt helgen folkens det er dere vel unt.
Vi blogges.






1 kommentar: