mandag 14. oktober 2013

Julestjerne uten at det blir julete.

Lot meg friste til å ta med en av disse rosa "julestjernene" da jeg var på plantasjen på lørdag.
Synes ikke man skal begynne for tidlig med julepynten.
Men en rosa "julestjerne" trenger ikke minne en på jul i det hele tatt.


Synes det er en fin blomst som kan dresses både opp og ned.


Dessuten pleier de ikke å holde særlig lenge hos meg.
Enten vanner jeg for mye, eller så tørker den ut.
Klarer aldri å finne den riktige balansen på vann og tørke...



2 kommentarer:

  1. Ja den var jo flott da.
    Hadde tenkt meg på Plantasjen i går.
    Men det ble ikke noe av. Har egentlig nok planter inne nå,
    så det var sikkert bare like greit.
    Skulle egentlig ha litt pynt til å bruke ute.
    Ble en liten skogstur i stedet der vi fant mye til å pynte med ute.
    Ønsker deg en flott dag :)

    SvarSlett
  2. den var virkelig lekker, og ikke julete i det hele tatt :-)
    jeg tåler ikke disse julestjernene, bare nyser hele tiden, så dem komme ikke inn hos meg.

    klem tone

    SvarSlett