torsdag 3. oktober 2013

Kjøkkenvekt.

Jeg elsker å drive å dille med å lage små hyggelige tablåer rundt omkring i huset.
Men der det spesielt ofte er utskiftninger er på den gamle kjøkkenbenken på kjøkkenet.
Den er liksom min "scene".
Så bare i løpet av et par dager har jeg hatt et par "forestillinger" her 



Fikk kjøpt denne utrolig sjarmerende kjøkkenvekta her om dagen.
Sammen med din lille blikkboksen og kaffeboksen.
Har siklet etter en sånn vekt leeenge og nå har jeg fått en.
For meg er det faktisk litt lykke.
Jeg elsker disse gamle kjøkkenredskapene.


Disse vektene er både meget dekorative og denne virker helt fint også faktisk.
Det er jo fint i og med at de går helt til 10 kg. 
Min vanlige kjøkkenvekt går bare til 2 kg.
Skal man for eksempel sylte eller lignende hender det jo at man trenger høyere skala på vekta.
Da er denne super.
Denne er jeg virkelig glad i allerede.


1 kommentar:

  1. Så fine bilder du har tatt! Skikkelig koselig hos deg! Herlig grønnfarge på vekt og kaffeboks som matcher perfekt. Likte godt den lille i sink foran også. Stå på med bloggen din. Her er det koselig å være.

    Ha en fin helg:)

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett