tirsdag 15. oktober 2013

Kos i solveggen.

Da jeg kom hjem fra loppis på lørdag måtte jeg bare prøve noe av det jeg hadde kjøpt.
Jeg fikk nemlig tak i to like krakker.
Krakker er jeg utrolig svak for og lar ikke muligheten gå fra meg når jeg ser dem.
Krakker er så utrolig anvendelige.
Jeg sitter på en foran dataen når jeg lager innlegg til bloggen faktisk.
Dessuten er det ekstra sitteplasser,
de kan brukes som nattbord, pyntebord,
 sidebord, til pynt på trappa etc, etc.


Skikkelig gusjegul farge.
Begge krakkene er i samme farge, men når det kommer til krakker så synes jeg gjerne 
de skal få lov å ha den fargen de kommer i.
Jeg lar meg lett sjarmere av gamle farger og gusjegult er intet unntak.
Så disse skal få forbli gusjegule. 


Koste meg skikkelig i solveggen med ett nytt blad, kaffe og hjemmelaget godteri.
Skal gi dere oppskriften på godteriet litt nærmere jul.
Jeg måtte bare prøve oppskriften for å se om det funket, og det gjorde det.
Så jeg skal definitivt lage det til jul.
Utemøblene er ryddet inn for vinteren,
så det var jo hendig å plutselig ha et par krakker tilgjengelig.
Da ble det utekos i det flotte høstværet.
Vi må bare takke og bukke for denne fine høsten.
Jeg lever ihvertfall lenge på den.

3 kommentarer:

  1. Slike krakker er flotte. Fargen er spesiell, men litt stilig.
    Veldig greit å ha krakker til mange forskjellige ting.
    Ha en god kveld :)

    SvarSlett
  2. Gode gamle kjøkkenkrakker er gull verdt.
    Og så fint at du lar originalfargen være på.

    Nyt de fine høstdagene.
    :) Inger

    SvarSlett
  3. Fine krakker, skulle gjerne funnet noen like sjøl. Har jakta ei stund, men tror mange synes det er søppel slik at det ikke kommer så langt som til loppis.

    SvarSlett