torsdag 10. oktober 2013

Ny røff duk.

Kjøpte meg en ny duk på mandag.
Eller egentlig sto det at det var ett teppe da, i butikken.
Men jeg elsker å bruke ting på en annen måte, så dette lille teppet ble en duk hos meg.
Det grove uttrykket var så fint.


Nå kommer det til å høres ut som jeg er sponsa, men det er jeg absolutt ikke.
Jeg kjøpte det på Europris til kr 99,-
Hadde jo innlegg om tavlemalinga fra samme kjede i går.
Men den kjeden har mye greie ting faktisk.


Synes det grove garnet var fint som kontrast til de gamle messingstakene.


Slik ser teppet/duken ut i seg selv. Bare noen skygger fra vinduet mitt som forstyrrer litt her da.


Passer også sammen med saker med litt mykere uttrykk.
Dette blir en vinner i høst på bordet hos meg.
Ha en fin dag videre.

3 kommentarer:

  1. De har mye fint på Europris
    Syns den passet fint som duk.
    Ha en flott dag :)

    SvarSlett
  2. Dette var jo kjempe flott :D Jeg liker ulltepper på gulvet. Har et brunt under spisestuen. Men kunne fint ha lagt en slik brikke oppå bordet jeg også :D Europris er en flott butikk, jeg liker ikke bruke mye penger på interiør, og da gjelder det å være litt kreativ. :)

    SvarSlett
  3. det var mer passe str til en duk, en et teppe :-)

    det var så flott, liker det rutikke.

    klem tone

    SvarSlett