onsdag 23. oktober 2013

Rød onsdag.

Onsdagen er rød.
Rødt er min yndlingsfarge nr 1.
Ikke nødvendigvis knallrødt, men mer burgunderrødt i interiøret.
Jeg liker det knallrøde også for å ha sagt det.


Røde roser i ett lite Norgesglass er pent.


Denne røde lampen og den mørkerøde rammen på det gamle speilet er fint.


Rød vedkasse. 
Veldig praktisk med masse pynt på lokket. He he...
Neida det er veldig upraktisk, men jeg bare MÅ ha pynt over alt.


Denne gamle røde krakken sitter jeg på når jeg skriver innlegg til bloggen min.



Mine røde kakebokser som for tiden er fulle av furukongler...


Rød sofa kjøpt på Finn.no. Ikke mye nytt her i huset nei.


Herlige røde epler på ett plettfat.
Både rødt og plett på en gang. Det kan jeg like.


Fint vevet åkle. Dette fikk vi i innflyttingsgave av noen venner.
Moren til hun som gav oss det har vevet det.
Åkledet er fra Orkdal.


Det lille røde huset i skogen.
Her bor jeg og min familie.
Det lille huset til høyre er "lillekåken" som er avlastningsstue for den yngre garde.
Kjekt å kunne ta med seg besøk ut i eget hus.
Da forstyrrer ingen hverandre.


Synes den røde fargen på Pepsiskiltet er forfriskende.
Fikk kjøpt dette kule skiltet på auskjon i sommer.
Rødt er en sterk og livlig farge som er min absolutte favorittt.
Så det har vi mye av hos oss.

Ha en livlig onsdag.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar