onsdag 27. november 2013

Å ta naturen inn.

Floriss hadde kjempetilbud på Amaryllis løker forrige helg.
3 for 100, helt supert.
Jeg kan ikke ha svibler på grunn av allergi, 
men synes løkblomster er fint å dekorere med nå før jul.


I år er det min gamle bolle fra Egersund som får lov å være basen for dekorasjonen.
Denne har jeg kjøpt på loppemarked for et par år siden.


Jeg liker sånne gamle ting.
Denne har så fin dekor med Bonderoser.
Slikt liker jeg ekstra godt.


Bollen har litt skader på stetten, men jeg synes det bare er sjarmerende.


Det er så fine farger i dekoren på disse gamle bollene.


Har vært i skogen og plukket mose til dekorasjonen.
Jeg gjorde det etter at frosten hadde kommet så det var litt vanskelig.
Fikk ikke så store flak med mose, men det trengte jeg ikke heller.


Noen små furukongler gjør seg også sammen med mosen.


En liten gullstjerne har også funnet vegen inn i dekorasjonen.
Må ha med litt bling også.


Hjerter i bjørkenever har jeg kjøpt ferdig.


Koselig med naturpynt inne.
Fint å gå å lukte på mosen, da får man den gode lukta fra skogen rett i nesa.
¤¤¤¤
Ønsker dere en naturlig god dag.

3 kommentarer:

  1. Da er vi to som ikke tåler svibler:/ Kan ha de inne før de springer ut,men så er det ut.
    Dette var jo skikkelig flott,må få tak i amaryllus jeg også :) Koselig skål ♥
    Skikkelig hjemmekoselig med deg ♥ TRIVELIG

    Her har det begynt å blåse skikkelig opp,skal visst bli storm i kveld og natt.Godt å tenne stearinlys rundt omkring da :)

    God klem fra meg

    SvarSlett
  2. Så flott dekorasjon,syns jeg kjenner lukta helt hit,herlig med skoglukt. :))
    Ha en fin kveld.
    Klem fra meg og takk for så trivelige kommentarer. :))

    SvarSlett
  3. Det var en kjempefin dekorasjon.
    Så koselig med slike naturlige dekorasjoner.
    Og den bollen er jo flott.
    Ha en god torsdag :)

    SvarSlett