fredag 29. november 2013

Bake inspirasjon.

Som jeg har skrevet tidligere så lar jeg meg inspirere av bilder.
Dessuten synes jeg det er gøy å se om andre kan bli inspirert på samme måte.
Så i dag har jeg prøvd å lage litt bake-inspirasjonsbilder.
Håper dere liker dem.


Klarte ikke å dy meg med ett te-lys i mandelkverna.
Det var faktisk veldig fint.


Den ser nesten ut som en liten ovn med skorstein og det hele.
Det ble ett utrolig flott lysspill av hullene i kverna.
Dette skal jeg garantert bruke som lysestake fremover.
Må bare passe på å ikke ta på metallet, det blir veldig varmt.


En av de "bruk ting på en annen måte oppdagelsene" jeg har gjort,
 som jeg er virkelig fornøyd med.


Det er så mange fine fasonger på kakeformene at det en fryd.
¤¤¤¤
Håper noen får lyst til å bake nå.
Jeg kommer liksom ikke i gang i år jeg...

2 kommentarer:

  1. Herlig å bruke den gamle mandelkvernen til telyse! Fint lys i bildet. Så likte jeg så godt hjertet med hanken:) Koselige gamle ting.
    Joda baksten er i gang her:)

    Ha en fin adventshelg.

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  2. hei på deg:)
    kommer ikkje igang med baking her heller
    så flotte bilder
    veldig inspirerende
    fin dag til deg
    klem Eli:)

    SvarSlett