fredag 1. november 2013

Bruktfunn denne uka.

Ble ett bruktfunn denne uka også.
Jeg er så glad i brett og fat i alle farger og fasonger.
Klarte ikke å la dette romantiske glassbrettet stå igjen da jeg så det.


Så fine blomster som er malt på undersiden av glasset. 
Minner meg om nelliker.
Det var jo en populær blomst før.
Husker at det var blomsten som ofte ble kjøpt til buketter da jeg var barn.


Har vist dette grønne settet før, men jeg blir aldri lei det.
Det har en tendens til å dukke opp der jeg skal pynte opp med noe "nytt" gammelt.


Dette lille romantiske tablået har nå fått plass på den grønne krakken.
Stadig utskiftninger her.

God helg til alle og enhver.

4 kommentarer:

  1. For et nydelig brett.
    Jammen heldig du som fikk tak i det.
    Ønsker deg en fortreffelig dag :)

    SvarSlett
  2. Å SÅ FINT
    SÅ MASSE FINT DU HAR
    HELDIGE DEG
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. Ååååå,sukk for et vakkert fat ♥♥♥ LIKER
    Du er som Askeladden :))

    God helg til deg ♥

    SvarSlett
  4. Nydelig brett, det der anser jeg som et kupp. (",) Fint sammen med de andre tingene på krakken.

    SvarSlett