tirsdag 5. november 2013

DIY Lysglass.

I dag tidlig hadde jeg plutselig litt inspirasjon til å lage noe julepynt igjen.
Viser her fram lysglasset jeg laget.


Ett helt vanlig syltetøyglass.


Tok en bokside og tilpasset og klippet ut ett hjerte i den.
Limte siden på med vanlig limstift for at den skulle sitte litt fast.
Så dro jeg papirtape over kantene.


Dekoren er utenpå glasset, så det skal vel litt til for at dette skal ta fyr...
Men man skal jo aldri forlate ett rom med levende lys så det skulle vel gå bra


På baksiden klistret jeg på hjertet som jeg klippet ut ar arket.
Veldig søt og julete telyslykt synes jeg.
Har ett innlegg i morgen også med litt DIY.


Det er liksom nå det er kos å drive med dette.
I desember er det så mye som skjer at november er måneden hvor man har tid til dette.
Gjemmer denne pynten til i desember,
Hyggelig å ta fram da, enten for å pynte med eller gi bort.
¤¤¤¤
Ønsker dere en fin kveld.

3 kommentarer:

  1. Hei på deg :))
    Måtte le av alt rotet vi lager,haha :D
    Takk for koselig kommentar ♥
    Du verden så kreativ den lykta ble da :)) Kjempefin ♥
    Nydelig bilde ♥

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Der ga du meg enda en god ide.
    Et flott lysglass du har laget.
    Ønsker deg en herlig onsdag :)

    SvarSlett
  3. Raskt og enkelt - bare man kommer på ideen så .... :-)
    Koselig lys!

    SvarSlett