onsdag 6. november 2013

En liten DIY på morgenkvisten.

Liten DIY på morgenkvisten her i går.
Hadde opprydding i kjøleskapet og fant ett glass med sild som hadde gjort sitt.
Fikk da en idé.
For noen uker siden kjøpte jeg to ruller med papirtape med julemotiv.
Tenkte at disse kunne brukes til å piffe opp dette glasset.


Som sagt så gjort.
En liten tape-bord på glasset og vips en liten telyslykt med julemotiv.
Kan sikkert brukes som en liten vase også.


Men når jeg først var i gang tenkte jeg at jeg kunne dekorere ett par av fyrstikkeskene 
jeg hadde kjøpt på Biltema.
Ikke så stilige med blå Biltemalogo på.
De ble mye søtere nå synes jeg.


Limte fast litt utklippet bokside på dem og dro over en bit med papirtape.
Enklere blir det ikke.


I går fikk altså min dag en kreativ start.
En veldig hyggelig start faktisk.
Skal ikke mye til her...
¤¤¤¤
Ha en kreativ dag dere også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar