tirsdag 5. november 2013

Et par røde treski.

Ett par røde treski i barnestørrelse.
Disse kjøpte jeg på ett loppemarked i sommer.
Synes de var så sjarmerende slitt.
Tenk alle timene med morro og sikkert litt leihet disse har vært med på.


Husker fra min egen barndoms skiturer at de bød på artige situasjoner,
og at jeg innimellom var både sliten og lei.
Da hjalp det med en appelsin fra sekken og litt kakao hvis jeg var riktig heldig.
Matpakke med brunost og kakao smaker som gourmetmat når man er sliten 
og trenger en liten pust i bakken.


Hadde tenkt å bruke disse som pynt på trappa.
Men det passer liksom ikke før det har kommet snø.
Ikke at jeg venter på snøen egentlig,
men jeg venter på å få disse på trappa!!!

God tirsdag til dere.
Håper dere også venter på noe fint.

2 kommentarer:

  1. dem var virkelig sjarmerende.....skulle hatt noen selv til pynt :-)
    jeg har en diger kjelke jeg skal prøve å pynte med, bare det kommer snø.

    klem tone

    SvarSlett
  2. Blir koselige å ha på trappa de.
    Har de første skiene vi kjøpte til eldstemann.
    Men det var slike tunge, flate treski med reimer på.
    Sikkert helt håpløse å gå på. Vet han gikk mye bedre
    på ski med en gang han fikk skikkelig ski.
    Ønsker deg en herlig dag :)

    SvarSlett