torsdag 14. november 2013

Gammel plett i bruk.

Må vel innrømme at jeg har veeeldig mye gammel plett.
Faktisk dreier det seg om tre fulle banankasser.
Hadde en skikkelig opptelling her om dagen.
Syk samler?
Neida, jeg vet hva jeg har og bruker tingene på omgang.


Dessuten koster jo dette nesten ikke noe på loppis.
Og etter min smak så er det superdekorativt.


Bare se på detaljene på dette fine sukker og fløtesettet da.
Jeg må si jeg faller for sånne saker gang på gang.


Kult å sette sammen ulike gjenstander som egentlig ikke hører sammen,
men som danner en helhet sammen allikevel.


Den lille kaffekannen hadde jeg litt problemer med å finne nytt bruksområde til.
Men som lysestake for kubbelys egnet den seg faktisk godt.
¤¤¤¤
Have a nice day.

4 kommentarer:

  1. He he, godt å se at det er flere som kjøper seg litt over hode ;) Det fløtesettet var jo bare nydelig!
    Jeg har også en eske med overflødige ting på loftet som jeg ofte er å roter i. Synes det er greit å ikke ha alt fremme til en hver tid, men i stede kunne bytte litt i ny og ne :)

    Ha en fin dag videre
    Cecilie

    SvarSlett
  2. Ingenting sykt med å være samler hehe... Og du samler jo på kjempe fine ting. Veldig fint at de får hver sin stund i "rampelyset" til tider. Så gøy å finne litt nye bruksområder til flotte ting ;) Må også si at de "blomstene" med sølv og gull kant, var veldig søte og dekorative! Har du laget de selv?
    Ha en fin kveld ;)
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Blomstene har jeg laget selv. Bare bruk en pepperkakeform og tegn rundt. Så limer du sammen to og to ark og dekorerer. Da holder blomstene seg flate når du limer sammen to og to boksider.
      Tusen takk for hyggelig kommentar.
      Vennlig hilsen Marit

      Slett
    2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett