onsdag 13. november 2013

Gammel sjarm.

I dag får jeg skrive litt om disse gamle gjenstandene som jeg er så glad i.
Tror jeg er så glad i dem fordi de, for meg ihvertfall utstråler varme og trygghet.
Er liksom noe trygt og traust over disse gamle kjøkkentingene.


Det er noe med årstiden vi er inne i også.
Jeg trenger litt varme farger og ting som skaper hygge og hjemmekos rundt meg.
Og disse sakene gir meg akkurat det.


Bare se på fargen på denne gamle smørbutten da.
Noe så ekte og jordnært over den.


Håper dere kan se hvorfor jeg er så fasinert av disse gjenstandene.


Denne fargeskalaen er jeg helt avhengig av å ha rundt meg.


Har jo tidligere skrevet om at jeg bruker denne gamle kjøkkenbenken som scene for mine ting.
Dette er den foreløpig nyeste iscenesettelsen her...
Så ha en varm og hjemmekoselig dag da dere.

1 kommentar:

  1. jeg forstår deg veldig godt, for jeg elsker gamle ting med sjel :-)
    jeg har ikke blitt så begeistret for kobber, men det kan forandre seg :-)

    klem tone

    SvarSlett