torsdag 21. november 2013

Hverdagsbling.

Ja så var det meg og bling-ting igjen da.
Denne kurven i flettet metalltråd passer jo fint til frukten.
Så her får familien nå frukten servert på ett sølvfat. He he.
(Neida, denne ble bare tatt bilde av, så får den heller komme fram igjen til jul.)


Denne kurven har jeg brukt som underlag for blomsteroppsatser på bordet også.
Putter bare en glassbolle nedi.
Da blir det en skikkelig fest oppsats.


Blir mange jule inspirerte innlegg herfra i november.
Det kommer av at jeg koser meg med å prøve ut forskjellig pynt 
og lager litt småting til jul i november.
Så får vi se hvordan det blir når vi kommer til selveste julemåneden.
Da må jeg jo bestemme meg for hvordan jeg EGENTLIG skal pynte til jul.
Håper imidlertid det kan inspirere noen at jeg driver å diller sånn!
¤¤¤¤
Bling bling dere...

1 kommentar:

  1. Ei flott korg.
    Koselig å pynte med slike fine ting.
    Ønsker deg en herlig dag :)

    SvarSlett