tirsdag 19. november 2013

Ikke årets adventsstake.

Kjøpte meg en paellapanne på bruktbutikken for en stund siden.
Tenkte jeg kunne bruke den som underlag for en adventsstake.
I dag så jeg i fruktfatet at de siste eplene som lå der var ganske slitne.
Mer skal ikke til før jeg får en lysende idè...


Tok kjerneutstikkeren og lagde hull i eplene.
Stakk nedi noen kronelys.
Kjapt lagde eplelysestaker.


Dette blir ikke årets adventsstake.
Denne skal imidlertid få stå på bordet fram til advent, tenker jeg.
Da har vel eplene gjort sitt vil jeg tro.


Hadde tidligere kjøpt en pose med never-hjerter på en blomsterbutikk.
De kunne jeg jo bruke noen av nå.


En liten "bling" måtte bli med her også.
Synes denne lille stjerna passet fint inn her.


Koselig med litt farger på bordet.
Detta blei lunt å koselig å se på.
¤¤¤¤
Håper alle får en trivelig kveld.

3 kommentarer:

  1. En kjempekoselig stake. Så greit å bruke eplene
    slik. Gjenbruk på sitt beste:)
    Min kjære har hengt opp noen epler i et tre ute til fuglene.
    De så ikke noe gode ut, men tror fuglene liker de.
    Ha en fortsatt god dag :)

    SvarSlett
  2. Så fint dette ble, epler bidrar til å skape stemning.
    Og når de har gjort nytta si som lysestake, kan jo fuglene spise resten.

    Fin kveld til deg.
    :) Inger

    SvarSlett
  3. Du er så kreativ, ja dette ble veldig fint og koselig ! Må bare si eg digger bloggen din !! ;)
    Ha en fin fin kveld
    Klem

    SvarSlett