lørdag 23. november 2013

Inspirason.

Når julen står for døren og det skal pyntes og danderes i huset,
har jeg en salig blanding av stiler som vanlig.
Jeg liker alt fra det staselige til det naturlige og litt bondske med fjøsnisser og sånt.


Bruker en del metaller som sølvplett og messing.
Gjerne i kombinasjon med hverandre, som her.
Ett lite norgesglass som vase kan jeg fint bruke sammen med disse gamle fløtemuggene.
Som sagt totalt stilkaos, men jeg liker det.


Dessuten her jeg vel omtrent ett tonn med telysestaker som brukes flittig både før under og etter jul.
Jeg samler alle de røde telysestakene i en hylle i ett kjøkkenskap, så har jeg kontroll på de.
Bruker ikke røde telysestaker resten av året.


Jeg liker å bruke ting på nye måter og denne sausnebben er fin som base for en oppsats.
Kan ikke skryte på meg for mye bruk av den til saus akkurat...


Jeg har ikke begynt å pynte til jul på ordentlig enda.
Det skjer ikke før i desember.
Dette er bare bilder jeg har tatt for inspirasjon.
Det går ofte sånn hos meg.
Disse bildene kom til etter at jeg hadde kjøpt meg en bukett med disse røde rosene en dag i oktober...
De inspirerte meg til å leke litt med julestemningen.
For meg er det ofte ikke langt mellom en idè og gjennomføring.
Jeg liker å ha noen bilder å få inspirasjon fra.
I dag ville jeg dele de med dere.

3 kommentarer:

  1. så nydelig dette var.....vurderer om jeg skal sette igang med noe pynt også, men er ikke i stemning ,og ikke vet jeg hva jeg skal pynte med i år.
    klem tone

    SvarSlett
  2. Skikkelig julestemning over disse bildene.
    er jo egentlig veldig enkelt. Noen røde lysestaker
    og røde roser, så er det jul.
    Ikke mer som trengs.
    Ha ei herlig helg :)

    SvarSlett
  3. Å så flott
    nydelige ting du kar her
    flott lørdag til søte deg
    klem Eli:)

    SvarSlett