tirsdag 26. november 2013

Isroser.

Isroser er vakre.
Måtte bare ta bilder av dem.
Tenk at naturen kan lage så mye vakkert ut av kulde!!!


De iskalde isrosene mot den varme flammen fra ett lys.
Magisk vil jeg si...


Det blå vinterlyset som bakteppe gjør det hele stemningsfullt.
Hurra!!! Her kommer den kalde fine tida.


Den blå timen er vakker når det er kaldt.


Så nå sender jeg noen vinterklemmer fra meg til dere.
Tusen takk for at dere legger igjen så mange fine kommentarer.
Hyggelig at noen tar seg tid til det.
Dere er supre.
Vinterklemmer fra Marit

2 kommentarer:

  1. Nydelige bilder av isroser.
    Loppa ligger i Parkgata på Dokka.
    Ned mot stasjonen. Er åpent tors.-lør.
    Velkommen Jeg er der en del fredager.
    Men nå i desember blir jeg borte de to første
    Så jeg er der nå til fredagen og siste før jul.
    Du får presentere deg da visst du får til å ta en tur.
    Ha ei fortsatt god uke :)

    SvarSlett
  2. Så nydelige bilder !
    Ja isroser kan virkelig være vakkert,
    en av naturens egen kunst... ;)

    SvarSlett