lørdag 30. november 2013

Julemåneden ønskes velkommen.

En liten julebukett for å ønske julemåneden velkommen.
Rett og slett.


Denne gamle melkemugga i emalje passer fint til juleblomster.
Den brukes flittig hvert år på denne tiden.
Røde epler hører også julemåneden til.


Nå er det lov å gire opp forventningene og kose seg med dem.
For det må vi huske dere.
Å kose oss med forventninger og drømmer om en flott jul.
For den går veldig fort når den først kommer.
Det beste er ofte forberedelsene og gleden ved dem.
¤¤¤¤
God desember til alle.

5 kommentarer:

  1. Så skjønn bukett.:)
    Ønsker deg en flott adventshelg.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  2. Flott bukett. Er selv litt forsinket i adventspyntingen min, og er derfor på bloggetur for å hente inspirasjon. Kommer nok noen epler inn i huset mitt også etterhvert ser jeg ;) Pent var det.

    Ha en fin advent
    Cecilie

    SvarSlett
  3. En koselig førjuls bukett. En må jo pynte litt
    Holdt på å kjøpe rosebuketter på rema i dag.
    Men går ut fra at svigermor og min mann
    får litt blomster i morgen, og da blir det sikkert
    nok blomster i huset ei stund.
    Svigermor vil som regel ikke ha med seg blomstene
    til sykehjemmet.
    Ønsker deg en god kveld :)

    SvarSlett
  4. Så fin bukett, og ja, røde epler hører julen til.

    Kos deg i adventstida.

    :) Inger

    SvarSlett
  5. Hadde jeg hatt ei sånn melkemugge hadde den også vært framme nå, stilig! (",)
    Slutter meg til visdomsordene dine på slutten der...

    SvarSlett