torsdag 28. november 2013

Julete.

 Når jeg har funnet fram de gamle stirkkede skistrømpene.
Da er det snart jul...


Disse kommer årvisst fram sånn i månedsskiftet november desember.
Det er en tradisjon jeg har laget meg.


Fint å kunne lage seg egne tradisjoner og følge dem.
Jeg er nok litt julete og liker sånne ting veldig godt.


Dessuten er jeg et stemningsmenneske. 
Jeg liker bilder som gir meg en god stemning.
Gjerne med litt farger og noe skygge.


At disse strømpene kommer fram som pynt hvert år er ikke noe rart.
Se bare hvor dekorative de er da.
Jeg har fått de av en mann som skulle kaste de.
Jeg var hoppende glad husker jeg.
En liten vinterskatt.


 Dette er god førjulsstemning for meg.
Håper du får det samme.

1 kommentar:

  1. Så flotte strømper,skjønner godt at du ville ha disse. :) Herlige bilder,fikk julestemning. :)
    Ha en fin dag.
    Klem Mette.

    SvarSlett