fredag 8. november 2013

Kjært bruktfunn.

Må bare vise dere ett av mine kjære bruktfunn.
Synes dette gamle bildet er helt nydelig.
Gjør ikke noe for meg om rammen er veldig shabby.


Synes bilder med religiøse motiv er fine.


Synes slike bilder hvor selve motivet er malt på en glassplate og den sølvglinsende dekoren
er folie som ligger bak selve glasset er så sjarmerende.


Disse små englene var vi så heldige å få i julegave fra jobben ett år.
Riktig søte er de.


Rammen på bildet er fint dekorert, så dette har nok vært ett smykke på veggen en gang.
Hos meg står det på en kiste sammen med to andre bilder med religiøse motiv.
Kanskje jeg viser de en annen gang.


Når jeg viser dere "kuppene" mine her på bloggen tar jeg de ofte ut av sin faste plass i innredningen,
for å få vist gjenstanden best mulig fram til dere.
Har ikke så supert kamera så jeg er avhengig av å få tingen fram i lyset for å få tatt skikkelige bilder.
Håper alle kan leve med det.
Jeg er vel over gjennomsnittet glad i gamle ting og har masse av det framme over alt.
Saken er jo også at vi bruker mange av de gamle tingene til daglig.
Så vi bor ikke i et museum, eller det er ihvertfall ett levende museum da...
¤¤¤¤
God helg til alle fra "museumsbeboeren"..

4 kommentarer:

  1. Ja det er greit å kunne bruke de gamle tingene.
    Skal de bare stå i glasskap for å vises frem er
    litt av vitsen borte syns jeg da.
    Jeg har gamle Stavanger/Egersundserviser i bruk til daglig.
    Det hender det knuses en, men pytt, pytt..
    Slikt skjer. Det bilde ditt er flott.
    Jeg gjør ofte det samme når jeg skal ta bilder.
    En må jo ha skikkelig lys så da hender det en må flytte på ting.
    Ha ei riktig god helg :)

    SvarSlett
  2. du vant min give away :)
    Send meg en mail på elul1990smiil@gmail.com så avtaler vi sending/levering der :=)

    SvarSlett
  3. WOW SÅ FINT
    HERLIGE BILDER
    FIN FREDAG TIL DEG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Det var et kjempe fint bilde ! Elsker slike gamle og gjerne religiøse gjenstander. At rammen er litt shabby, som du sier, gjør absolut ingen ting. Synes nesten det er et pluss på slike ting ;) Ha ei fortsatt fin helg !
    Klem fra Åshild

    SvarSlett