søndag 3. november 2013

Kosetid.

Tiden fremover mot jul er årets kosetid.
Man skal kose seg med forberedelsene og ikke stresse.
Det å lage julepynt har i år blitt en super avkobling for meg.


Så avkoblende når man setter seg med saksa og limstiften og gjør ingenting annet enn å klippe og lime.
Koselig å klekke ut nye måter å pynte på.


Håper disse bildene kan vise dere hvordan jeg henter min inspirasjon.


 Må vel innrømme at jeg er en liten estetiker,
 og henter fram inspirasjon ved å lage meg noen koselige tablåer av og til.


Kos deg i førjulstida du også.
Jeg er en racer på akkurat det.
Du må ikke rekke alt, men du må rekke å kose deg med det du får gjort!!!

2 kommentarer:

  1. DU HAR HELT RETT
    VIKTI Å KOSE SEG
    MED JULE FORBEREDELSENE
    SÅ FINE TING DU LAGER
    KOS DEG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Ja det er viktig å kose seg.
    Skal ha litt tid med klipping og liming en dag.
    Har tre jobbdager og så "fri" i nesten ei uke.
    Har selvsagt to-tre dager på loppa.
    Men der får jeg jo virkelig utløp for min kreativitet.
    Om enn på en litt annen måte.
    Ønsker deg ei herlig ny uke :)

    SvarSlett