mandag 18. november 2013

Litt feminin pynt på badet.

Jeg ser muligheter for å pynte eller dekorere litt overalt.
Nå ble det badet som fikk unngjelde...


På denne stolen har jeg lageret av toalettruller stablet opp.
Men nå var lageret nesten tomt og jeg så muligheten til litt feminin pynt,
 ved den ene toalettrullen som var igjen på stolen.


Har aldri hatt sansen for tørkede blomster før.
 Disse rosene som jeg tidligere ribbet for en god del kronblader gjorde en endring på det.
De ser nesten ut som roseknopper og de har tørket i skålen med julekuler,
 som jeg har vist i ett tidligere innlegg.
Synes de fikk en fin tekstur.


Den gamle stolen har så fin farge og patina.
Den passer godt til å pynte med litt romantisk stil, jeg liker at det bryter litt.


Lysmansjetten er to armbånd som jeg er veldig glad i.
De ligger og slenger på badet og jeg tenkte at dette var ett godt formål å bruke de til.
Ble faktisk veldig dekorativt.
Den var jeg fornøyd med.
¤¤¤¤
God mandag folkens.

2 kommentarer:

  1. Enkel, men veldig koselig pynt på stolen.
    Veldig greit med slikt som nesten gjør seg selv.
    ja det er flott på Hadeland,( også.)
    Var ikke mye vi heller rakk å være ute.
    Var så vidt at jeg stakk hodet ut litt innimellom.
    Og så satt vi ute ei stund under litt av et foredrag.
    Hun som skulle ha det er engelsk og bor i London.
    Hun syntes at det var så flott her så hun ville gjerne være litt ute.
    Ble kaldt etter ei stund, så da trakk vi inn igjen.
    Men det var friskt og godt å sitte ute litt.
    I dag står laging av sukkerbrød på tapetet.
    Pluss klesvaske m.m. Og så jobb,
    I morgen må jeg pynte ei marsipankake.
    Mannen skal ha med seg det på jobben, og så er det
    rydding på loppa før vi får ta en enkel feiring av dagen
    hans her hjemme. Vi skal jo feire stort senere.
    Håper formen din er bedre. Ønsker deg en god dag :)

    SvarSlett
  2. Så flott
    lurt med amrbondene
    flott dag til deg
    klem Eli:)

    SvarSlett