søndag 10. november 2013

Omdekorering.

Har hatt en liten omdekorering på vår gamle dragkiste i dag.
Ble veldig fornøyd med resultatet.
Dere får ikke se noe førbilde for det kom jeg ikke på.


 Tenkte at jeg skulle lage ett lite lunt hjørne med kobber her.
Jeg liker kobber veldig godt og min mann synes også det er fint heldigvis.


Den gamle dragkista har mannen min strippet for maling, tror det var 6 lag ulike farger.
Så der hadde han litt å slite med...
Men resultatet ble så bra. 
Akkurat den fargen som vi liker så godt begge to.


Det gamle speilet som jeg er veldig glad i fikk bli med å danne bakteppe for den nye looken her.


En av de fa nye tingene hos meg er denne hvite telysestaken fra Porsgrund Porselen.
Synes den var så fin med hjorten på.


Her kom hjorten bedre fram.


En eldgammel kaffekjele som jeg har gode minner knyttet til.
Pusset kobberet i dag, så er det gjort til jul, 
men jeg har mye mer så vi må nok til pers både gubben og jeg en kveld.
Ønsker med dette alle en god søndagskveld.

1 kommentar:

  1. Pussa kobber er jo fint da.
    Men jeg er ikke noe flink til å pusse,
    Vi har masse kobber på loppa.
    Må nok finne frem litt mer av det.
    Kanskje det selger nå selv om det ikke solgte i fjor.
    Ha ei herlig uke :)

    SvarSlett