lørdag 2. november 2013

Prinsipper...


Denne lille grisen fanget min oppmerksomhet på butikken her om dagen.
Synes det er vel tidlig med juletrepynt enda, men tenk om den var utsolgt når jeg kom tilbake da ...


Etter ett par runder med meg selv ble den med.
Inngikk ett kompromiss med meg selv der!


Den er så søt og ser nesten litt sjenert ut.


Denne skal få stå framme NÅ, rett og slett fordi den er så gossin som vi sier på Hadeland.


Hverdagen består av mange kompromisser og innimellom går det ut over ens egne prinsipper.
Kjente litt på det her, men shit jeg dauer nok ikke av å ha kjøpt juletrepynt 30. oktober.
Så nå har jeg offentliggjort mitt prinsippbrudd og bekjent mine synder. He he.
Og det verste er at jeg tror ratt ikke det blir siste gangen jeg kommer til å bryte mine egne prinsipper.
Kjenner meg selv såpass godt etter et par og førti år....
¤¤¤¤
Så ha en prinsippfast dag dere,
(Hvis dere klarer... hi hi.)

2 kommentarer:

  1. Ja er det ikke verre ting en gjør
    så får en bare la det stå til. hehe.
    Kos deg med grisen din å ha ei herlig helg :)

    SvarSlett
  2. Prinsipper er vel til for å tøyes... (",)

    SvarSlett